Zdrowe nawyki nabyte w dzieciństwie procentują na całe życie - Naucz swoje dziecko, co dobre!

Rodzice oraz szkoła pełnią kluczową rolę w przekazywaniu swoim dzieciom zasad dobrego odżywiania i nawadniania. Od 1 września 2015 w sklepikach szkolnych dzieci mogą kupić wyłącznie zdrowe produkty, w związku z czym ruszyła kampania społeczna "Zdrowie po dzwonku". Jej celem jest stanie na straży zdrowia uczniów i dbanie, aby szkolne sklepiki zaopatrywane były wyłącznie w najwyższej jakości zdrowe produkty, wspierające harmonijny rozwój dziecka.

Głównym partnerem inicjatywy jest „Jurajska”.

Zapraszamy Twoją szkołę do uczestnictwa w akcji.

Dowiedz się więcej!

SPORT

W trakcie aktywności fizycznej należy uzupełniać płyny na bieżąco, najlepiej wodą mineralną: właściwe nawadnianie zapewni komfort treningu, chroniąc nas przed wystapieniem niedoboru minerałów w organizmie. Należy pamiętać o tym, że w trakcie wysiłku zapotrzebowanie organizmu jest większe, a wodę w organizmie trzeba uzupełniać sukcesywnie, bo wystąpienie pragnienia jest objawem odwodnienia, któremu może towarzyszyć m.in. osłabienie; podczas ćwiczeń należy wypijać co około 20-30 minut porcję najlepiej wody (drinki dla sportowców są słodzone!).